De 5 stappen van uw bestelling

Heeft u ten minste één product in uw winkelmand geplaatst, dan kunt u naar de kassa gaan. Om u de bestelling te kunnen toezenden moet u de volgende stappen doorlopen. Mocht u problemen met uw bestelling hebben en kunnen uw vragen niet altijd met de helpfunctie worden beantwoord, aarzel dan niet contact op te nemen met ons serviceteam.



Stap 1: Het adres

In de eerste stap van de bestelprocedure kunt u het leveringsadres en het rekeningadres selecteren. Indien u meerdere adressen in uw account heeft opgenomen, dan kunt u daartussen kiezen. Heeft u het leveringsadres nog niet opgegeven of wenst u de levering op een afwijkend adres te ontvangen, dan heeft u onderaan in het invoerveld de mogelijkheid nog een nieuw adres op te geven. Het rekeningadres kan indien gewenst van het leveringsadres afwijken.


Stap 2: Verzendingswijzen

Wij verzenden uw pakket met bpost. De levering gebeurt binnen 2 tot 3 werkdagen.


Stap 3: Betaalmethoden

De derde stap betreft de keuze van de betaalmethode. U kunt de betaalwijzen hier bekijken. De koop op rekening is echter pas na een positieve systeemcontrole mogelijk. De koop met de betaalwijze door machtiging kan bij de eerste bestelling niet worden gekozen.


Stap 4: Samenvatting en bevestiging

Stap 4 geeft een overzicht van de bestelling. Hier worden nogmaals alle tot nog toe uitgevoerde instellingen weergegeven en u heeft de mogelijkheid wijzigingen aan te brengen.
Naar wens kan aan de bestelling een bericht worden toegevoegd. Zijn alle invoeren in orde, dan kan door het aanvaarden van de Algemene voorwaarden de bestelling worden verzonden. Op dit tijdstip bestaat nog de mogelijkheid de bestelling te annuleren.


Stap 5: Bestelling afsluiten

Met het verzenden van de bestelling wordt deze aan ons doorgegeven. Naargelang de betaalwijze moet eerst het geld worden overgemaakt voordat de goederen naar u worden verzonden.