FAQ - vaak gestelde vragen

Hoe functioneert het winkelmandjessysteem?

Producten kunt u vrijblijvend in uw winkelmandje toevoegen. Uw winkelmandje kunt u op elk moment bekijken door op de knop "Naar de kassa" te klikken en producten kunt u eventueel verwijderen door op de knop "Verwijderen" te klikken. Wanneer u de producten in het winkelmandje wilt kopen klikt u op de knop "Naar de kassa".

Wanneer is een bestelling bindend?

Op de bestelpagina kunt u uw invoer nog eens controleren. Door op de knop "Kopen" te klikken sluit u het bestelproces af. Het proces kan op elk gewenst moment worden afgebroken door het browservenster te sluiten. Op de afzonderlijke pagina's vindt u meer informatie, bijv. over correctiemogelijkheden.

Waar voer ik kortingen en waardebonnen in?

U heeft de mogelijkheid om in het winkelmandje een tegoedboncode in te voeren. Dit is ook nog mogelijk voor de afsluitende bevestiging van de bestelling.
Voorwaarde voor tegoedbonnen: Per bestelling kan slechts één tegoedbon worden ingeruild. Tegoedbonnen kunnen tijdens het bestelproces worden ingeruild. Een creditnota achteraf is niet mogelijk. Let op de voorwaarden van de tegoedbon, zoals minimale bestelwaarde, geldigheid enz.

Hoe lang is de levertijd?

De levertijd hangt af van het feit of een product direct aangeduid wordt met "Leverbaar" of met de verwijzing "Product in bestelling". Wij geven echter ook een indicatie van de leveringstermijn direct voor de definitieve bevestiging en het versturen van de bestelling. Als "direct leverbaar" aangeduide producten worden doorgaans binnen 24 uur (momenteel 4-5 dagen als gevolg van Covid19) verzonden. Voor zover alle artikelen van de bestelling als "direct leverbaar" waren aangeduid. Bij artikelen met andere statussen kunnen vertragingen ontstaan die echter meestal niet langer duren dan 7 tot 10 werkdagen. Aansluitend wordt uw pakket aan de pakketdienst overhandigd en binnen 7 tot 10 werkdagen geleverd. Natuurlijk kunt u desondanks op elk gewenst moment contact opnemen met onze klantenservice om u nog nauwkeuriger te laten informeren.

Hoe kan ik mijn verzendstatus zien?

Via uw klantenaccount kunt u in het menu-onderdeel "Overzicht" al uw bestellingen bekijken inclusief de status van de afhandeling. Door op het opdrachtnummer te klikken kunt u details oproepen zoals het factuur- en leveringsadres inclusief de ontvangen producten, enz. Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging. Hierin staat een link met pakketgeschiedenis. Hiermee kunt u uw bestelling op elk moment volgen.

Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?

Op onze website vindt u op elke pagina de mogelijkheid om u voor de nieuwsbrief aan te melden.

Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?

In de voetnoot van elke nieuwsbrief bevindt zich de link voor het afmelden van de nieuwsbrief. Maar u kunt ook contact opnemen met onze klantenservice om de nieuwsbrief te deactiveren.

Hoe veilig zijn mijn gegevens?

Alle aanwijzingen met betrekking tot het thema gegevensbescherming vindt u hier.